Volver

Primera trobada del nostre Equip B a la Ciutat Esportiva

Associats,

Ahir dimecres 27 d’octubre va tenir lloc la primera trobada del nostre Equip B a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper FCBarcelona.

Tal i com es va informar i de forma transitòria, aquestes trobades es faran disputant un partit entre els mateixos integrants de l’Equip B de la nostra Associació.

Ahir, el primer de molts, l’enfrontament es va disputar amb moltes ganes i il·lusió sobretot pel retrobament entre companys.

Aprofitem l’ocasió per recordar que la nostra Associació es regeix per les normes i les exigències del Club i tornem a informar que des del mateix ens exigeixen el Certificat Europeu Covid-19 (no justificant) abans d’assistir i fer ús de les instal·lacions, tant de la Ciutat Esportiva com del Palau Blaugrana, per motius de precaució i prevenció.

Un cop més us demanem que ens feu arribar aquesta documentació, tot aquell que encara no l’hagi enviat i vulgui fer ús de les instal·lacions com més aviat millor a secretaria@veteransbasquetfcb.com

Als jugadors del nostre equip de Superveterans volem informar-los que la nostra Associació està en espera de confirmació de disponibilitat de pista al Palau Blaugrana en breu. En el moment que tinguem noves notícies us informarem immediatament.

Primer encuentro de nuestro Equipo B en la Ciudad Deportiva

Asociados,

Ayer miércoles 27 de Octubre tuvo lugar el primer encuentro de nuestro Equipo B en las instalaciones de la Ciudad Deportiva Joan Gamper FCBarcelona.

Tal y como se informó y de forma transitoria, estos encuentros se realizarn disputando un partido entre los mismos integrantes del  Equipo B de nuestra Asociación.

Ayer, el primero de muchos, el encuentro se disputó con muchas ganas e ilusión sobretodo por el reencuentro entre compañeros.

Aprovechamos la ocasión para recordar que nuestra Asociación se rige por las normas y las exigencias del Club y volvemos a informar que desde el mismo nos exigen el Certificado Europeo Covid-19 (no justificante)  antes de asistir y hacer uso de las instalaciones, tanto de la Ciudad Deportiva como del Palau Blaugrana, por motivos de precaución y prevención.

Una vez más os pedimos que nos hagáis llegar esta documentación, todo aquel que aún no la haya enviado y quiera hacer uso de las instalaciones lo antes posible a secretaria@veteransbasquetfcb.com

A los jugadores de nuestro equipo de Super-veteranos queremos informarles que nuestra Asociación está a la espera de confirmación de disponibilidad de pista en el Palau Blaugrana en breve. En el momento en que tengamos nuevas noticias os informaremos de inmediato.

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad