Volver

Crònica partit Balaguer Homenatge a Josep Sabanés

El passat dissabte 11 de Setembre el CB Balaguer va rendir un sentit homenatge a Josep Sabanés.

Dintre dels actes i esdeveniments que es van celebrar, es va disputar un triangular de bàsquet on van participar el nostre equip de Veterans Bàsquet FCB enfrontant-se a l’equip de Veterans La Penya i l’equip de veterans del CB Balaguer.

L’esdeveniment va obrir amb un partit de bàsquet femení i, seguidament, va tenir lloc l’acte més emotiu de la tarda amb els parlaments d’amics, companys i familiars de Josep Sabanés.

A continuació es va celebrar el torneig triangular entre els equips mencionats on es van realitzar els tradicionals intercanvis d’obsequis i regals en record i commemoració de l’acte.

Uns enfrontaments disputats dintre d’un ambient amistós i festiu en tot moment, on els resultats al marcador van ser del tot representatius, amb un pavelló on es van poder reunir, dintre de les mesures de prevenció del Covid-19, amics, familiars i antics companys de Josep Sabanés.

Des de Veterans Bàsquet FCB volem agrair i felicitar per la invitació i la bona atenció rebuda en tot moment.

En el següent enllaç podreu visualitzar varies fotos de l’esdeveniment:

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/partit-balaguer-homenatge-a-josep-sabanes/

Crónica partido Balaguer Homenaje a Josep Sabanés

El pasado sábado 11 de Septiembre el CB Balaguer rindió un sentido homenaje a Josep Sabanés.

Dentro de los actos y eventos que se celebraron, se disputó un triangular de baloncesto donde participaron nuestro equipo de Veterans Bàsquet FCB enfrentándose al equipo de Veterans La Penya y el equipo de veterans del CB Balaguer.

La celebración abrió con un partido de baloncesto femenino y, a continuación, tuvo lugar el acto más emotivo de la tarde con los discursos de amigos, compañeros y familiares de Josep Sabanés.

A continuación se celebró el torneo triangular entre los equipos mencionados donde se realizaron los tradicionales intercambios de obsequios y regalos en recuerdo y conmemoración del acto.

Unos encuentros disputados dentro de un ambiente amistoso y festivo en todo momento, donde los resultados en el marcador fueron del todo representativos, con un pabellón donde se pudieron reunir, dentro de las medidas de prevención del Covid-19, amigos, familiares y antiguos compañeros de Josep Sabanés.

Desde Veterans Bàsquet FCB queremos agradecer y felicitar por la invitación y la buena atención recibida en todo momento.

 

En el siguiente enlace podrá visualizar varias fotos del evento:

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/partit-balaguer-homenatge-a-josep-sabanes/

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad