Volver

60è Aniversari CEB Sant Jordi

Nova trobada entre el nostre Equip de Veterans Bàsquet FCB i l’equip de Veterans Joventut.

En aquesta ocasió el motiu d’aquest clàssic va ser la celebració de l’60è aniversari del CEB Sant Jordi de Rubí.

Després d’un matí ple d’activitats i partits de veterans de tots els equips de la localitat, va tenir lloc aquesta trobada que es va celebrar al pavelló de La Llana a les 12: 00h.

Amb l’assistència de les autoritats de l’Ajuntament de Rubí, representats per l’alcaldessa, Ana Mª. Martínez, Juan López, regidor d’Esports, Marta Oliva, regidora Promoció esport Femení, Andrés Medano, regidor de Medi Ambient, el president del CEB Sant Jordi, Francisco Javier Jiménez Martínez, així com diversos membres de la seva Junta Directiva, va tenir lloc el tradicional intercanvi d’obsequis,  i tots dos equips van realitzar la donació d’una samarreta signada pels jugadors assistents a l’acte a la Fundació Oncolliga (Fundació catalana d’ajuda oncològica) https://oncolliga.cat/, amb la finalitat de recaptar fons per a la seva causa.

Seguidament, va donar començament aquest partit amistós en un ambient festiu en tot moment.

Amb un domini compartit durant tot el partit, i un marcador ajustat al llarg de l’enfrontament, la victòria final, de el tot representativa, va ser per als nostres jugadors blaugrana.

Dins d’un ambient esportiu i festiu tots els assistents van poder gaudir, un cop més, d’una jornada de bàsquet.

Des de Veterans Bàsquet FCB volem agrair i felicitar als organitzadors de l’acte per la bona atenció rebuda en tot moment.

A continuació adjuntem un enllaç amb algunes de les fotos de el partit.

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/60e-aniversari-ceb-sant-jordi/

60 Aniversario CEB Sant Jordi

Nuevo encuentro entre nuestro Equipo de Veterans Bàsquet FCB y el equipo de Veterans Joventut.

En esta ocasión el motivo de este clásico encuentro fue la celebración del 60 aniversario del CEB Sant Jordi de Rubí.

Después de una mañana llena de actividades y partidos de veteranos de todos los equipos de la localidad tuvo lugar este encuentro que se celebró en el pabellón de La Llana a las 12:00h.

Con la asistencia de las autoridades del Ayuntamiento de Rubí,  representados por la alcaldesa, Ana Mª. Martínez, Juan López, regidor de Deportes, Marta Oliva, regidora Promoción deporte Femenino, Andrés Medano, regidor de Medio Ambiente, el presidente del CEB Sant Jordi, Francisco Javier Jiménez Martínez , así como varios miembros de su Junta Directiva, tuvo lugar el tradicional intercambio de obsequios, y ambos equipos realizaron la donación de una camiseta firmada por los jugadores asistentes al acto a la Fundación Oncolliga (Fundación catalana de ayuda oncológica) https://oncolliga.cat/, con el fin de recaudar fondos para su causa.

Seguidamente, dio comienzo este partido amistoso en un ambiente festivo en todo momento.

Con un domino compartido durante todo el encuentro, y un marcador ajustado a lo largo del partido, la victoria final, del todo representativa, fue para nuestros jugadores azulgranas.

Dentro de un ambiente deportivo y festivo todos los asistentes pudieron disfrutar, una vez más, de una jornada de baloncesto.

 

Desde Veterans Bàsquet FCB queremos agradecer y felicitar a los organizadores del acto por la buena atención recibida en todo momento.

 

A continuación adjuntamos un enlace con algunas de las fotos del partido.

 

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/60e-aniversari-ceb-sant-jordi/

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad