Hola a tothom! Sóc en Daniel Del Castillo, ex jugador, community manager i vocal de la Junta de l’Associació de Veterans del Barça de Bàsquet, i estic emocionat d’anunciar el llançament d’una nova secció que hem decidit anomenar «Paraula del Veterà». Aquesta iniciativa té com a objectiu donar veu als membres de la nostra associació i a altres figures rellevants del món del bàsquet, per compartir les seves experiències, històries i reflexions sobre aquest esport que tant estimem.
A partir d’avui, publicarem regularment aquestes entrevistes a l’apartat dedicat de la nostra web. Per inaugurar aquest espai, he tingut l’honor de realitzar la primera entrevista al nostre president, el Sr. Pedro Ansa, també conegut com «Perico» Ansa. Durant la conversa, en Pedro ens parla de com va arribar al Barça, què va suposar per a ell formar part del club i com va ser el seu pas de la vida esportiva al món laboral.
També ens ofereix consells valuosos tant per als jugadors actuals com per als més petits que comencen en aquest esport. A més, comparteix alguna anècdota divertida de la seva trajectòria al Barça i reflexiona sobre el futur de l’Associació de Veterans, amb idees per seguir creixent i mantenir viva la nostra identitat blaugrana.
Esperem que us agradi!


