28/11/2023

Comunicat Assemblea General Ordinària 2023

La nostra Associació d’Antics Jugadors de Bàsquet del FCBarcelona, va celebrar ahir 27 de novembre l’Assemblea General Ordinària d’aquest 2023 a la sala de premsa del Palau Blaugrana.

El Sr. President, Pedro Ansa, va començar la reunió agraint i donant la benvinguda a tots els assistents. Seguidament va procedir a explicar l’Ordre del dia que es va seguir durant tota la celebració.

A continuació, i seguint el guió establert, els membres de la Junta Directiva, representant a la Presidència, l’Àrea Jurídica, l’Àrea Esportiva, l’Àrea Social, així com l’Àrea Econòmica, van exposar i desenvolupar els actes i activitats realitzats per la nostra Associació, tant d’aquest 2023 com els previstos pel 2024.

Una  vegada exposats tots els punts i tal i com contemplen els vigents Estatuts de l’AAJBFCB, es va aprovar, per unanimitat dels assistents, la reunió d’Assemblea General Ordinària del 2023.

Finalment, i abans dels precs i preguntes, la comissió de la nova pàgina web, encapçalada per Luis Miguel Santillana, va realitzar una ràpida exposició i explicació dels continguts i disseny de la nova pàgina web.

Luis Miguel Santillana, va mostrar i va demanar la col·laboració de tots els associats per tal de que aportin tota la informació i imatges dels seus temps de jugadors.

Ferran Martínez , va explicar el funcionament del comunicats, actes i activitats que ha realitzat i realitzarà la nostra Associació.

Daniel Del Castillo, per la seva part, va exposar i mostrar l’apartat de trofeus i museu que estarà compost per imatges dels trofeus i medalles que es trobaven a la nostra Associació, així com tots els que s’aconseguiran en futurs projectes.

Abans de donar per finalitzada l’Assemblea, el President, Pedro Ansa, va voler tenir unes paraules d’agraïment a tots els membres que composen la Junta Directiva, per la seva feina i dedicació, en especial a José Mª. Soro, President d’Honor de la nostra Associació, per tants anys de dedicació a la nostra Associació i als companys associats, i va voler fer una especial menció a Ramón Aloy, per la seva reincorporació i agrair la seva presència a l’Assemblea.

Una vegada finalitzada la celebració es va emplaçar als assistents a la celebració del Sopar Anual que tindrà lloc el proper dissabte 2 de Desembre

JUNTA DIRECTIVA DE L’AAJBFCB