Apr11

X Aniversari i XIII Edició trobada penyes ses Illes Balears

Estimats associats,

Ens plau informar que aquest cap de setmana ha tingut lloc la celebració del Xè Aniversari i la XIIIa Trobada de Penyes Barcelonistes de Ses Illes Balears, organitzada per la Penya Barcelonista de Peguera (Calvià-Mallorca).

La nostra Associació ha estat convidada a participar en els actes de celebració, i, acompanyant als assistents en representació del F.C.Barcelona, el Sr. Pau Vilanova, Josep Castellà, Manel Mangado, Joan Josep Estella, Ricardo Serna, en nom i representació de la nostra Associació, van assistir el nostre President, José Luis Galilea, i Audie Norris, que van realitzar un Clínic per als nens dels equips locals.

Des de la nostra Associació, agraïm i felicitem als organitzadors per la invitació i la bona atenció rebuda.

Apr11

X Aniversario y XIII encuentro peñas de Islas Baleares

Queridos asociados,

Nos complace informar que este fin de semana ha tenido lugar la celebración del X Aniversario y el XIII Encuentro de Peñas Barcelonistas de Ses Illes Balears, organizada por la Peña Barcelonista de Peguera (Calvià-Mallorca).

Nuestra Asociación ha sido invitada a participar en los actos de celebración y, acompañanado a los asistentes en representación del F.C.Barcelona, el Sr. Pau Vilanova, Josep Castellà, Manel Mangado, Joan Josep Estella, Ricardo Serna, y en nombre y representación de nuestra Asociación, asistieron nuestro Presidente, José Luis Galilea, y Audie Norris, que realizaron un Clínic para los niños de los equipos locales.

Nuestra Asociación quiere agradecer y felicitar a los organizadores por la invitación y la buena atención recibida.

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad