Mar07

Emotiu homenatge a Jaume Creus

Emotiu partit el que es va disputar el passat dissabte a Ripollet.

El C.B. Ripollet, va convidar a la nostra Associació al partit homenatge que va organitzar en memòria del Sr. Jaume Creus, tot un referent del Bàsquet Ripollenc i català.

El Sr. Joan Creus, fill de l’homenatjat, va assistir a l’acte acompanyat pels membres de la Directiva del F.C.Barcelona, el Sr. Xavier Gomis, molt atent i interessat en tot moment pels jugadors assistents i el Sr. Rodrigo de la Fuente.

Desprès d’un emotiu minut de silenci, es va realitzar la presentació dels jugadors de tots dos equips, els quals es van fer entrega d’uns petits obsequis, i es va donar començament a un enfrontament, molt disputat, malgrat l’avantatge en el marcador dels nostres jugadors durant tot el partit.

A la mitja part, Joan, Jordi i Mercè Creus, fills del Sr. Jaume Creus, van rebre, per part del C.B. Ripollet, representat pel Sr. Modest Serra i Josep Vidal, l’Ajuntament de Ripollet, representat per l’alcalde el Sr.Osuna, i José Mª. Soro i José Nusas en nom dels nostres jugadors i de la nostra Associació, uns rams de flors i una placa commemorativa en record i memòria del Sr. Jaume Creus.

Durant la segona meitat de l’enfrontament, el partit es va desenvolupar en el mateix marc que en els primers quarts, arribant a la victòria final del nostre equip amb un resultat final de 39-60.

Torralba 12, M.A. Cruz 13, Toni Julián 11, Julián Ortiz 10, Albert Buscató 14, Francesc Arno, Frederic Braso, Francisco Soro.
Entrenador: José Mª. Soro.
Delegat: José Nusas.

Mar07

Emotivo homenaje a Jaume Creus

Emotivo partido el que se disputó el pasado sábado en Ripollet.

El C.B. Ripoller, invitó a nuestra Asociación al partido homenaje que organizó en memoria del Sr. Jaume Creus, todo un referente del Baloncesto Ripollenc y catalán.

El Sr. Joan Creus, hijo del homenajeado, asistió al acto acompañado por los miembros de la Directiva del F.C.Barcelona, el Sr. Xavier Gomis, muy atento e interesado en todo momento por los jugadores asistentes y el Sr. Rodrigo de la Fuente.

Después de un emotivo minuto de silencio, se realizó la presentación de los jugadores de los dos equipos los cuales realizaron un intercambio de pequeños obsequios, y se dió comienzo a un encuentro, muy disputado, a pesar de la ventaja en el marcador de nuestros jugadores durante todo el partido.

En la media parte, Joan, Jordi y Mercè Creus, hijos del Sr. Jaume Creus, recibieron, por parte del C.B. Ripollet, representado por el Sr. Modest Serra y Josep Vidal, el Ayuntamiento de Ripollet, representado por su alcalde el Sr. Osuna, y José Mª. Soro y José Nusas, en nombre de nuestros jugadores y de nuestra Asociación, unos ramos de flores y una placa conmemorativa en recuerdo y memoria del Sr. Jaume Creus.

Durante la segunda mitad del encuentro, el partio se desarrollo en el mismo marco que en los primeros cuartos, llegando a la victoria final de nuestro equipo con un resultado final de 39-60.

Torralba 12, M.A. Cruz 13, Toni Julián 11, Julián Ortiz 10, Albert Buscató 14, Francesc Arno, Frederic Braso, Francisco Soro.
Entrenador: José Mª. Soro.
Delegado: José Nusas.

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad