18/11/2020

Comunicat d’activitats i ajornamet Assemblea General Ordinària 2020

A causa de la complexa situació en què ens trobem a causa de la pandèmia de l Covid-19, i veient que actualment la situació no permet realitzar cap tipus d’Assemblea i / o reunió, la nostra Associació es va adaptant dia a dia a les noves normatives i circumstàncies de la pandèmia del Covid-19.

Així doncs, de conformitat com estipulen els articles núm. 10.1 i 11 dels Estatuts de la AAJBFCB, passem a informar que l’Assemblea General Ordinària de el present any 2020 no es podrà realitzar quedant de moment ajornada.

Tot això segons preveu l’Art. 10 de Decret Llei 26/2020, en el qual es modifica l’article 4 de l’Decret Llei 10/2020, de 27 de Març, pel qual s’estableix que l’obligació de convocar i celebrar assemblees i / o Juntes, queda suspesa fins el 30 d’Abril de 2021.

A continuació la Junta Directiva passa a informar de les activitats que s’han realitzat en el present any fins al 12 de Març, data que es va entrar al Confinament Total al nostre país.

ACTIVITATS ESPORTIVES
• L’Equip B de la nostra Associació va celebrar, setmanalment, un partit amistós a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper FCB.

• El nostre equip de Super-veterans, format per exjugadors d’entre 65 als 85 anys, es va reunir un cop per setmana i va disputar un partit-entrenament al Palau Blaugrana.

ACTIVITATS SOCIALS

PRESENTACIÓ LLIBRE: FORÇA, COR I BARÇA
Volem destacar la presentació de el llibre FORÇA, COR I BARÇA, que es va dur a terme al mes de Febrer de 2020. Un homenatge en forma de llibre, a tots els que han format part d’aquesta història, la història del bàsquet del FC Barcelona.

A la presentació, que es va celebrar a l’Auditori 1899 va tenir lloc l’acte que va reunir jugadors, entrenadors, i directius de la secció i va comptar amb la presència de president Josep Mª. Bartomeu, Emili Rossaud, vicepresident institucional de el Club i Joan Bladé, responsable de la secció.
Jordi Robirosa va ser el conductor de l’acte on, Pedro Ansa, president de l’Associació de Veterans i Manuel Moreno, autor del llibre, van parlar i debatre sobre la història de la secció des dels seus inicis. Un llibre on s’ha volgut parlar de persones, testimonis humans, de les seves vivències com a barcelonistes.

Volem destacar l’assistència de Svetislav Pesic, Nacho Rodríguez, Juan Carlos Navarro, Roger Grimau, Roberto Dueñas, Rodrigo de la Fuente, Nacho Solozábal, Juan Antonio San Epifanio i Manolo Flores, entre d’altres.

El President de la nostra Associació va dirigir unes paraules d’agraïment per tota l’ajuda rebuda en el lliurament de material i informació per a la confecció de el llibre, i en especial a tota la Junta Directiva a Manuel Moreno per la seva dedicació, i molt especialment, en aquest sentit també expressa el reconeixement i agraïment pel suport i el suport rebut per part del FCBarcelona.

27a EDICIÓ CONCURS NADALES PENYA BARCELONISTA PALAU SOLITÀ I PLEGAMANS
La Penya Barcelonista de Palau Solità i Plegamans va celebrar la 27a edició de el Concurs de Nadales, a la qual va assistir nom i representació de la nostra Associació l’ex-jugador Miquel Tarin.

VII CALÇOTADA AAJBFCB

Un any més els associats de Veterans Bàsquet FCB van organitzar la VII Calçotada durant la qual també es va realitzar una visita cultural que els va portar a la Vila Casals, Museu Pau Casals

L’ESPORT D’ELLES I ELLS

Un cop més la nostra Associació no va voler deixar de participar i col·laborar en un acte benèfic. En aquesta ocasió Veterans Bàsquet FCB ha donat diversos obsequis i material per a la subhasta solidària a favor de l’esport femení i inclusiu.

Així mateix aprofitem l’ocasió per informar que a causa de l’actual situació de l’Covid-19, i seguint les indicacions i / o consells del PROCICAT, la nostra Associació continuarà treballant telemàticament, si bé puntualment i sempre que ho permetin les restriccions, el nostre local social estarà únicament i exclusivament per a les gestions que siguin necessàries efectuar de manera presencial.

Atentament.

PEDRO ANSA ARAIZ                                      RAMÓN ALOY MORA
PRESIDENT                                                    SECRETARI I ÀREA JURÍDICA

18/11/2020

Comunicado de actividades y aplazamiento Asamblea General Ordinaria 2020

Debido a la compleja situación en la que nos encontramos a causa de la pandemia del Covid-19, y viendo que actualmente la situación no permite realizar ningun tipo de Asamblea y/o reunión, nuestra Asociación se va adaptando día a día a las nuevas normativas y circunstancias de la pandemia del Covid-19.

Así pues, de conformidad como estipulan los artículos nº. 10.1 y 11 de los Estatutos de la AAJBFCB, pasamos a informar que la Asamblea General Ordinaria del presente año 2020 no se podrá realizar quedando de momento aplazada.

Todo ello según contempla el Art. 10 del Decreto Ley 26/2020, en el que se modifica el artículo 4 del Decreto Ley 10/2020, de 27 de Marzo, por el cual se establece que la obligación de convocar y celebrar Asambleas y/o Juntas, queda suspendida hasta el 30 de Abril de 2021.

A continuación la Junta Directiva pasa a informar de las actividades que se han realizado en el presente año hasta el 12 de Marzo, fecha que se entró en el Confinamiento Total en nuestro país.

ACTIVIDADES DEPORTIVAS

• El Equipo B de nuestra Asociación celebró, semanalmente, un partido amistoso en las instalaciones de la Ciudad Deportiva Joan Gamper FCB.

• Nuestro equipo de Super-veteranos, formado por exjugadores de entre 65 a los 85 años, se reunió una vez por semana y disputó un partido-entrenamiento en el Palau Blaugrana.

ACTIVIDADES SOCIALES

PRESENTACIÓN LIBRO: FORÇA, COR I BARÇA

Queremos destacar la presentación del libro FORÇA, COR I BARÇA, se llevó a cabo en el mes de Febrero de 2020. Un homenaje en forma de libro, a todos los que han formado parte de esta historia, la historia del baloncesto del FCBarcelona.

A la presentación, que se celebró en el Auditori 1899 tuvo lugar el acto que reunió a jugadores, entrenadores, y directivos de la sección y contó con la presencia del presidente José Mª. Bartomeu, Emili Rossaud, vicepresidente institucional del Club y Joan Bladé, responsable de la sección.  Jordi Robirosa fue el conductor del acto donde, Pedro Ansa, presidente de la Asociación de Veteranos y Manuel Moreno, autor del libro, hablaron y debatieron sobre la historia de la sección desde sus inicios.

Un libro donde se ha querido hablar de personas, testigos humanos, de sus vivencias como barcelonistas.

Queremos destacar la asistencia de Svetislav Pesic, Nacho Rodríguez, Juan Carlos Navarro, Roger Grimau, Roberto Dueñas, Rodrigo de la Fuente, Nacho Solozábal, Juan Antonio San Epifanio y Manolo Flores, entre otros.

El Presidente de nuestra Asociación dirigió unas palabras de agradecimiento por toda la ayuda recibida en la entrega de material e información para la confección del libro, y en especial a toda la Junta Directiva y a Manuel Moreno por su dedicación, y muy en especial, en este sentido también expreso el reconocimiento y agradecimiento por el apoyo y el soporte recibido por parte del FCBarcelona.

27ª EDICIÓN CONCURSO VILLANCICOS PEÑA BARCELONISTA PALAU SOLITÀ I PLEGAMANS

La Peña Barcelonista de Palau Solità i Plegamans  celebró la 27ª edición del Concurso de Villancicos, a la que asistió nombre y representación de nuestra Asociación el ex-jugador Miguel Tarin.

VII CALÇOTADA AAJBFCB
Un año más los asociados de Veterans Bàsquet FCB organizaron la VII Calçotada durante la cual también se realizó una visita cultural que les llevó a la Vila Casals, Museo Pau Casals

EL DEPORTE DE ELLAS Y ELLOS
Una vez más nuestra Asociación no quiere dejar de participar y colaborar en un acto benéfico.
En esta ocasión Veterans Bàsquet FCB ha dado varios obsequios y material para la subasta solidaria a favor del deporte femenino e inclusivo.

Así mismo aprovechamos la ocasión para informar que debido a la actual situación del Covid-19, y siguiendo las indicaciones y/o consejos del PROCICAT, nuestra Asociación continuará trabajando telemáticamente,  si bien puntualmente y siempre que lo permitan las restricciones, nuestro local social estará única y exclusivamente para las gestiones que sean necesarias efectuar de forma presencial.

Atentamente.

PEDRO ANSA ARAIZ                                                                      RAMÓN ALOY MORA

PRESIDENTE                                                                                     SECRETARIO Y ÁREA JURÍDICA