Dec05

Celebració Sopar Anual Veterans FCB 2018

La nostra Associació d’Antics Jugadors de Bàsquet del F.C.Barcelona va celebrar el passat 1 de Desembre el Sopar Anual Veterans FCB 2018, al restaurant “La Barca del Salamanca”.

Amb una gran participació i assistència per part dels nostres associats, vam poder comptar, en representació del F.C.Barcelona, amb la presencia  del Sr. Xavier Gomis, Comissió esportiva Bàsquet FCB, i volem fer especial menció a l’assistència del Sr. Eduard Portela,  Nacho Solozábal, Andrés Jiménez, i Hermino San Epifanio que van assistir al Sopar Anual Veterans FCB d’aquest 2018.

Una vegada finalitzat el Sopar, Ramón Aloy, Secretari de la Junta Directiva i Àrea Jurídica de la nostra Associació, va dirigir unes paraules als assistents agraint la seva presencia, i posteriorment, va procedir a la entrega de Trofeus als 1er classificats, 2on classificats i participants del Torneig social de dòmino per parelles Memorial Paco Sanz, disputat durant aquest any 2018.

La parella que va quedar com 1er classificat va ser la composta per:

Mario Yeves i Joaquin de Llanes

Els 2on classificats:

Enric Tapias i Joan Pagès

A continuació, el President de la nostra Associació, Pedro Ansa, va realitzar la tradicional entrega de Trofeus Honorífics als nostres associats més veterans, en aquesta ocasió els guardonats van ser:
Nacho Solozábal, David Suñé i Agustí Soberano.

El nostre President seguidament, va dedicar unes paraules dirigides a Luis Miguel Santillana, vice-president de la Junta Directiva, per enviar-li un missatge d’ànim de part de tota la nostra Associació, i desitjant que ben aviat pugui estar amb nosaltres.

Desprès d’aquest emotiu moment, el President, va desitjar un Bon Nadal a tots els assistents.

A continuació adjuntem un enllaç on podreu veure algunes de les fotos de l’esdeveniment.

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/sopar-anual-veterans-fcb-2018/

Dec05

Celebración Cena Anual Veterans FCB 2018

Nuestra Asociación de Antiguos Jugadores de Baloncesto del F.C.Barcelona celebró el pasado 1 de Diciembre la Cena Anual Veteranos FCB 2018, en el restaurante “La Barca del Salamanca”.

Con una gran participación y asistencia por parte de nuestros asociados, pudimos contar, en representación del F.C.Barcelona, ​​con la presencia del Sr. Xavier Gomis, Comisión Deportiva Baloncesto FCB, y queremos hacer especial mención a la asistencia del Sr. Eduard Portela, Nacho Solozábal, Andrés Jiménez, y Herminio San Epifanio que asistieron a la Cena Anual Veteranos FCB de este 2018.

Una vez finalizado el Cena, Ramón Aloy, Secretario de la Junta Directiva y Área Jurídica de nuestra Asociación, dirigió unas palabras a los asistentes agradeciendo su presencia, y posteriormente, procedió a la entrega de Trofeos a los 1º clasificados, 2º clasificados y participantes del Torneo social de dominó por parejas Memorial Paco Sanz, disputado durante este año 2018.

La pareja que quedó como 1er clasificado fue la compuesta por:

Mario Yeves y Joaquin de Llanes

Los 2º clasificados:

Enrique Tapias y Joan Pagès

A continuación, el Presidente de nuestra Asociación, Pedro Ansa, realizó la tradicional entrega de Trofeos Honoríficos a nuestros asociados más veteranos, en esta ocasión los galardonados fueron:


Nacho Solozábal, David Suñé y Agustí Soberano.

Nuestro Presidente seguidamente, dedicó unas palabras dirigidas a Luis Miguel Santillana, vicepresidente de la Junta Directiva, para enviarle un mensaje de ánimo de parte de toda nuestra Asociación, y deseando que pronto pueda estar con nosotros.

Después de este emotivo momento, el Presidente, deseó una Feliz Navidad a todos los asistentes.

A continuación adjuntamos un enlace donde podrá ver algunas de las fotos del evento.

 

https://veteransbasquetfcb.com/galeria/sopar-anual-veterans-fcb-2018/

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad