Jul09

1a Gala Benèfica i II Simposio Fundació AGR

El passat 5 de Juliol va tenir lloc, a Mollet del Vallès, i de la mà de la Fundació Aíto García Reneses (AGR),  la 1a. Gala Benèfica i II Simposio : El bàsquet formatiu europeu: una visió del present i del futur.

En aquesta edició, davant d’una gran assistència i representació del bàsquet català, i en nom i representació de la nostra Associació, va assistir el Vice-president de la nostra Junta Directiva, Manolo Flores.

Durant  la celebració d’aquest esdeveniment, i dintre del marc de la I Gala Benéfica, es va concedir el primer premi de la Fundació AGR a Eduard Portela, així mateix, es va premiar també a un dels clubs de referència en el bàsquet formatiu femení com es el Femení Sant Adrià.
Una vegada finalitzar l’acte i rere la entrega de trofeus, tots els assistents van poder gaudir d’un aperitiu de germanor.

Jul09

1a Gala Benéfica y II Simposio Fundación AGR

El pasado 5 de Julio tuvo lugar, en Mollet del Vallés, y de la mano de la Fundación Aíto García Reneses (AGR), la 1ª. Gala Benéfica y II Simposio: El baloncesto formativo europeo: una visión del presente y del futuro.

En esta edición, ante una gran asistencia y representación del baloncesto catalán, y en nombre y representación de nuestra Asociación, asistió el Vicepresidente de nuestra Junta Directiva, Manolo Flores.

Durante la celebración de este evento, y dentro del marco de la I Gala Benéfica, se concedió el primer premio de la Fundación AGR a Eduard Portela, asimismo, se premió también a uno de los clubes de referencia en el baloncesto formativo femenino como es el Femení Sant Adrià.


Una vez finalizó el acto y tras la entrega de trofeos, todos los asistentes pudieron disfrutar de un aperitivo popular.

Newsletter

Informa't de les nostres activitats per mail:

Copyright © 2016 - Associació d'antics jugadors de bàsquet del F.C. Barcelona

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad