31/05/2016

JOSEP CARRERAS- Palau 1-retallada (1)

Comunicado del Sr. Josep Carreras sobre el acuerdo entre Veterans y FJC contra la Leucemia

El Sr. Josep Carreras no va poder assistir a la presentació però no va voler deixar passar la oportunitat de traslladar les seves impressions sobre l’acord de col·laboració assolit entre els Veterans del Barça de Bàsquet i la Fundació Josep Carreras contra la Leucèmia.

“Benvolguts amics,

Els agraeixo la disponibilitat i amabilitat amb la qual ens han obert les seves portes i s’han ofert a difondre la tasca de la nostra Fundació. Els esdeveniments i activitats que vostès organitzen o hi participen conformen situacions idònies per poder amplificar la nostra feina que duem a terme amb determinació i acabar algun dia amb aquesta malaltia de forma definitiva.

Em complau molt gratament que avui signem aquest conveni de col·laboració entre la Fundació Josep Carreras a través de la qual portem més de vint i vuit anys lluitant de forma incansable contra la leucèmia, i un altra entitat que porto al cor de igual manera: F.C.Barcelona.

Moltes gràcies especialment al President de l’Associació Veterans de Bàsquet F.C.Barcelona, Sr. José Luis Galilea Vidaurreta per la seva col·laboració i cordialitat.

Afectuosament,

Josep Carreras.”