Dec27

Comunicat quotes associats AAJBFCB any 2019

Benvolguts associats,

Informem que, a partir del proper dia 1 de Febrer, es farà el càrrec de la quota anual del carnet de soci per l’any 2019, per tots els nostres associats.

Recordem que l’import de la quota anual per tots els associats Ex-jugadors i NO-Ex-jugadors/Simpatitzants, donats d’alta abans del 31/12/2014, serà de 20 euros.

La Junta Directiva en Reunió del 30 d’Octubre del 2018, va acordar mantenir les vigents quotes per l’any 2019.
Per tots els associats Ex-jugadors:                                          20 euros
Per a associats NO-Ex-jugadors/Simpatitzants:                 75 euros* Donats d’alta a partir del 01/01/2015 i/o noves altes

Per tots aquells que, fins ara, efectuàveu el pagament mitjançant transferència bancària, o en efectiu, recordem que, tal i com es va anunciar en la reunió de l’Assemblea General Ordinària del 2018 celebrada el 28 de Novembre, per tal d’agilitzar i per a més comoditat, per l’administració de la nostra Associació, a partir de l’any 2019, les quotes anuals dels nostres associats estiguin totes domiciliades.

Per tant, preguem que, ens envieu a la següent adreça de correu electrònic: secretaria@veteransbasquetfcb.com, el vostre número de compte on, la nostra Associació, realitzarà la pertinent domiciliació, agrairem que aquesta informació ens sigui facilitada abans del 30 de Gener del 2019.

L’entrega del carnet, es realitzarà a partir del dia 1 de Febrer al mateix local social, o bé per correu a l’adreça que ens indiqueu.

Cordialment.