Jan20

COMUNICAT INFORMATIU QUOTES ANUALS CARNETS 2021

En conseqüència a l’Estat de Confinament actual i per les mesures adoptades pel Procicat, i seguint les normatives per part de les Autoritats Governamentals de l’actual Estat de Confinament Municipal, no es permet realitzar cap de les Activitats habituals de la nostra Associació.

Per tot això i en referència a la quota anual d’associat corresponent a aquest any 2021 volem comunicar que, en circumstàncies excepcionals es prenen mesures excepcionals, és per tot això, que la Junta Directiva de la nostra Associació ha considerat oportú no passar la quota anual de soci per al present any 2021.

Així doncs, es procedirà a confeccionar els nous carnets per als nostres Associats per a l’any 2021. Està previst poder enviar-los per correu ordinari a cada un dels domicilis dels nostres Associats.

Desitgem que puguin millorar al llarg de l’2021, l’actual situació de la Pandèmia i poder tornar a les activitats normals de la nostra Associació, tant com sigui possible que puguem tornar al nou Estat de Normalitat.

Desitgem que prengueu totes les precaucions que ens indiquen les Autoritats, tant Sanitàries, com de Mobilitat, en tot moment.

Una salutació a tots i a cadascun dels components de la nostra Associació.

La Junta Directiva de la AAJBFCB.