Jul20

Comunicat informatiu

Associats,

El President i la Junta Directiva de la nostra Associació, i una vegada contactat amb el FCBarcelona, informa que, amb motiu de la situació de risc i prevenció de la Covid-19 les instal·lacions del F.C.Barcelona romandran tancades fins el mes de setembre i/o octubre. Una vegada arribin aquestes dates, la nostra Associació contactarà novament amb el FCBarcelona per tal de conèixer, en funció de la situació, el procediment a seguir per poder reiniciar les activitats.

Demanem molta paciència i comprensió davant una situació que no podem controlar i sobretot molta precaució.

Tant el president i els membres de la Junta Directiva desitgen que tots estigueu bé i poder retrobar-nos aviat.

Desitgem que tot torni a la normalitat el més aviat possible, mentrestant comuniquem que la nostra Associació continuarà treballant al 100% telemàticament fins que poguem tornar a les nostres activitats habituals.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar a través dels medis habituals, al telèfon: 93 330 50 20 i a la adreça de correu electrònic: secretaria@veteransbasquetfcb.com, en l’horari de sempre, de dilluns a divendres de 10:00h a 15:00h.

Bon cordialment