20/07/2020

Comunicat informatiu

Associats,

El President i la Junta Directiva de la nostra Associació, i una vegada contactat amb el FCBarcelona, informa que, amb motiu de la situació de risc i prevenció de la Covid-19 les instal·lacions del F.C.Barcelona romandran tancades fins el mes de setembre i/o octubre. Una vegada arribin aquestes dates, la nostra Associació contactarà novament amb el FCBarcelona per tal de conèixer, en funció de la situació, el procediment a seguir per poder reiniciar les activitats.

Demanem molta paciència i comprensió davant una situació que no podem controlar i sobretot molta precaució.

Tant el president i els membres de la Junta Directiva desitgen que tots estigueu bé i poder retrobar-nos aviat.

Desitgem que tot torni a la normalitat el més aviat possible, mentrestant comuniquem que la nostra Associació continuarà treballant al 100% telemàticament fins que poguem tornar a les nostres activitats habituals.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar a través dels medis habituals, al telèfon: 93 330 50 20 i a la adreça de correu electrònic: secretaria@veteransbasquetfcb.com, en l’horari de sempre, de dilluns a divendres de 10:00h a 15:00h.

Bon cordialment

20/07/2020

Comunicado informativo

Asociados,

El Presidente y la Junta Directiva de nuestra Asociación, y una vez contactado con el FCBarcelona, ​​informa que, con motivo de la situación de riesgo y prevención de la Covid-19 las instalaciones del FCBarcelona permanecerán cerradas hasta el mes de septiembre y / o octubre. Una vez se aproximen estas fechas, nuestra Asociación contactará nuevamente con el FCBarcelona para conocer, en función de la situación, el procedimiento a seguir para poder reiniciar las actividades.

Pedimos mucha paciencia y comprensión ante una situación que no podemos controlar y sobre todo mucha precaución.
Tanto el presidente como los miembros de la Junta Directiva desean que todos estéis bien y poder reencontrarnos pronto.

Deseamos que todo vuelva a la normalidad lo antes posible, mientras tanto comunicamos que nuestra Asociación continuará trabajando al 100% telemáticamente hasta que podamos volver a nuestras actividades habituales.

Para cualquier duda o aclaración pueden contactar a través de los medios habituales, en el teléfono: 93 330 50 20 y en la dirección de correo electrónico: secretaria@veteransbasquetfcb.com, en el horario de siempre, de lunes a viernes de 10: 00h a 15 : 00h.

Cordialmente.