Nov18

Comunicat d’activitats i ajornamet Assemblea General Ordinària 2020

A causa de la complexa situació en què ens trobem a causa de la pandèmia de l Covid-19, i veient que actualment la situació no permet realitzar cap tipus d’Assemblea i / o reunió, la nostra Associació es va adaptant dia a dia a les noves normatives i circumstàncies de la pandèmia del Covid-19.

Així doncs, de conformitat com estipulen els articles núm. 10.1 i 11 dels Estatuts de la AAJBFCB, passem a informar que l’Assemblea General Ordinària de el present any 2020 no es podrà realitzar quedant de moment ajornada.

Tot això segons preveu l’Art. 10 de Decret Llei 26/2020, en el qual es modifica l’article 4 de l’Decret Llei 10/2020, de 27 de Març, pel qual s’estableix que l’obligació de convocar i celebrar assemblees i / o Juntes, queda suspesa fins el 30 d’Abril de 2021.

A continuació la Junta Directiva passa a informar de les activitats que s’han realitzat en el present any fins al 12 de Març, data que es va entrar al Confinament Total al nostre país.

ACTIVITATS ESPORTIVES
• L’Equip B de la nostra Associació va celebrar, setmanalment, un partit amistós a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper FCB.

• El nostre equip de Super-veterans, format per exjugadors d’entre 65 als 85 anys, es va reunir un cop per setmana i va disputar un partit-entrenament al Palau Blaugrana.

ACTIVITATS SOCIALS

PRESENTACIÓ LLIBRE: FORÇA, COR I BARÇA
Volem destacar la presentació de el llibre FORÇA, COR I BARÇA, que es va dur a terme al mes de Febrer de 2020. Un homenatge en forma de llibre, a tots els que han format part d’aquesta història, la història del bàsquet del FC Barcelona.

A la presentació, que es va celebrar a l’Auditori 1899 va tenir lloc l’acte que va reunir jugadors, entrenadors, i directius de la secció i va comptar amb la presència de president Josep Mª. Bartomeu, Emili Rossaud, vicepresident institucional de el Club i Joan Bladé, responsable de la secció.
Jordi Robirosa va ser el conductor de l’acte on, Pedro Ansa, president de l’Associació de Veterans i Manuel Moreno, autor del llibre, van parlar i debatre sobre la història de la secció des dels seus inicis. Un llibre on s’ha volgut parlar de persones, testimonis humans, de les seves vivències com a barcelonistes.

Volem destacar l’assistència de Svetislav Pesic, Nacho Rodríguez, Juan Carlos Navarro, Roger Grimau, Roberto Dueñas, Rodrigo de la Fuente, Nacho Solozábal, Juan Antonio San Epifanio i Manolo Flores, entre d’altres.

El President de la nostra Associació va dirigir unes paraules d’agraïment per tota l’ajuda rebuda en el lliurament de material i informació per a la confecció de el llibre, i en especial a tota la Junta Directiva a Manuel Moreno per la seva dedicació, i molt especialment, en aquest sentit també expressa el reconeixement i agraïment pel suport i el suport rebut per part del FCBarcelona.

27a EDICIÓ CONCURS NADALES PENYA BARCELONISTA PALAU SOLITÀ I PLEGAMANS
La Penya Barcelonista de Palau Solità i Plegamans va celebrar la 27a edició de el Concurs de Nadales, a la qual va assistir nom i representació de la nostra Associació l’ex-jugador Miquel Tarin.

VII CALÇOTADA AAJBFCB

Un any més els associats de Veterans Bàsquet FCB van organitzar la VII Calçotada durant la qual també es va realitzar una visita cultural que els va portar a la Vila Casals, Museu Pau Casals

L’ESPORT D’ELLES I ELLS

Un cop més la nostra Associació no va voler deixar de participar i col·laborar en un acte benèfic. En aquesta ocasió Veterans Bàsquet FCB ha donat diversos obsequis i material per a la subhasta solidària a favor de l’esport femení i inclusiu.

Així mateix aprofitem l’ocasió per informar que a causa de l’actual situació de l’Covid-19, i seguint les indicacions i / o consells del PROCICAT, la nostra Associació continuarà treballant telemàticament, si bé puntualment i sempre que ho permetin les restriccions, el nostre local social estarà únicament i exclusivament per a les gestions que siguin necessàries efectuar de manera presencial.

Atentament.

PEDRO ANSA ARAIZ                                      RAMÓN ALOY MORA
PRESIDENT                                                    SECRETARI I ÀREA JURÍDICA